Loyalty pristupnice

Šta je loyalty pristupnica?

Loyalty pristupnice su prvi korak u složenom sistemu lojalti programa. One služe za prikupljanje osnovnih podataka o korisniku, ali imaju i informativnu ulogu – na njima su uglavnom odštampana pravila lojalti programa, koja se mogu razlikovati od brenda do brenda. Važno je da lojalan kupac bude obavešten na koji način mu brend uzvraća za poverenje i lojalnost. Vama su podaci o karticama koje pristupnica generiše značajni, jer ih možete koristiti u marketinškim kampanjama, a posredstvom njih možete i komunicirati, obavestiti ih o promocijama, novim proizvodima ili benefitima koje ste pripremili za njih.

Loyalty pristupnice treba da prate stil i vizuelni integritet vaše kompanije, što dodatno pojačava prepoznatljivost vašeg brenda, ali i povezanost s potrošačima.

Loyalty pristupnica

Prednosti loyalty pristupnica

Podatke o kupcima za bolju marketinšku kampanju

Jednostavan proces učlanjenja

Jednostavniji proces učlanjenja

Jačanje prepoznatljivosti brenda

Bitnost loyalty programa u odnosu sa potrošačem

Dobiti nove kupce, a zadržati postojeće, uvek je izazovno i neizvesno bilo da se radi o manjim trgovinama ili većim lancima. Da bi vaše poslovanje bilo stabilno, a rast kompanije kontinuiran, odnos sa potrošačima je ono na čemu nikad ne biste smeli da prestanete da radite. Na pristupnicama su najčešće odštampani podaci koji članove programa lojalnosti, odnosno, kupce informišu na koji način mogu da sakupe ili potroše poene, ali i o ostalim lojalti pogodnostim. Budućnost leži u programu lojalnosti, koji motiviše i na taj način regrutuje nove kupce, dok personalizovanim benefitima animira postojeće da ponove kupovinu. Program lojalnosti je još i fleksibilan medijum za komunikaciju sa kupcima. Rođendanske povlastice, velike akcije sniženja, novi proizvodi i druge važne informacije, do kupca teško mogu doći bez posredstva jednog ovakvog medijuma.

Program lojalnosti sakuplja podatke o kupcima, prati njihove navike i segmentira ih, tj.kategoriše, tako da prilikom specijalno kreiranih matketinških strategija, tačno znate kome da se obratite i šta da im ponudite. To znači da uz pomoć ovakvog programa, vi možete da ohrabrite njihove potrošačke aktivnosti, i da ih podstaknete na učestalije posete. I možda najvažnije – ne dopustite im da se odreknu vašeg brenda tek tako i odu kod konkurencije.

Dizajnirane pristupnice

Autentično dizajnirane pristupnice, u skladu sa vašim vizuelnim identitetom, istaknuće imidž kompanije i osnažiti značaj vašeg brenda u svesti kupca. Ljudi će vas lakše prepoznati što povećava šanse da se upravo za vaš brend odluče.

Lojalti i gift kartice kao i lojalti pristupnice možemo dizajnirati umesto vas, a možemo slediti i vaš gotov dizajn. Štampanje lojalti pristupnica kao i samih kartica, ali i bar kod nalepnica i sve što vam je potrebno za lojalti program poverenja, možemo uraditi za vas.

Naručite dizajn pristupnica

Naš tim stručnjaka, specijalizovan za dizajn, od vaše pristupnice, kartice ili holdera, napraviće uverljiv vizuelni doživljaj, koji će kod potrošača probuditi osećaj poverenja, odanosti i privrženosti brendu.

Porodične kartice

Korišćenje porodičnih kartica daje dodatnu motivaciju korisnicima, jer svi članovi sakupljaju poene u okviru jednog naloga, na taj način brže dolaze do poena iz pravilnika. Ova mogućnost govori u prilog činjenici da brinete o svojim korisnicima. Oni će to prepoznati i uzvratiće vam lojalnošću.

Pravilnik lojalti programa

Svaki lojalti program ima drugačija pravila, način na koji se dolazi do poena i način na koji nagrađuje kupce. Potrebno je da korisnike programa lojalnosti upoznate sa ovim pravilima. Pristupnice imaju dovoljno prostora da transparentno predstavite pravila programa lojalnosti i informišete kupce kako mogu da ostvare benefite.

Podaci o korisniku

Svi relevantni podaci o korisniku, generisani za potrebe segmentiranja i grupisanja potrošačkih grupa, radi daljeg korišćenja za kreiranje kampanja i specijalnih promocija, ostaju na delu pristupnice koji vi zadržavate.

Zaštita podataka

Opšta uredba o zaštiti podataka, odnosno GDPR, predstavlja uredbu koja podatke o ličnosti stavlja u sam vrh prioriteta zaštite. Na taj način vaše kupce uveravate da njihovi podaci neće biti zloupotrebljeni.

Removable label

Za svaku personalizovanu, lojalti karticu izrađuje se bar-kod nalepnica ili removable label, sa potpuno istim generisanim brojem kao i brojem bar koda koji ostaje na kartici. Pomoću nalepnica koje se sa kartice prebacuju na pristupnicu, smanjuje se mogućnost greške pri dodeljivanju kartice, kao i mogućnost zamene ili gubljenja kartice. Pored toga, upotrebom bar-kod nalepnica, štedite vreme zaposlenih.

Barkod koji ostaje vama

To je barkod broja dodeljene kartice korisniku, koji služi za identifikaciju korisnika lojalti kartice. Pomoću removable label nalepnice, koje se sa kartice prebacuju na pristupnicu, smanjuje se mogućnost greške pri dodeljivanju kartice, kao i mogućnost zamene ili gubljenja kartice. Pored toga, upotrebom bar-kod nalepnica, štedite vreme zaposlenih. Umesto da upisuju čitav serijski broj kartice, oni mogu jednostavno skinuti barkod nalepnicu i prelepiti je na korisničku pristupnicu.

Usluga pakovanja

Pored izrade lojalti pristupnica i barkod nalepnica, kod nas možete završiti ceo proces, što podrazumeva i pakovanje kartica ili trakica u kesice, lepljenje kartica u holdere ili lepljenje kartica na pristupnice, kao i proces kovertiranja, što podrazumeva i pakovanje flajera u koverte, kao i pakovanje kartica u holdere. Naše usluge ubrzavaju mehanizam uspostavljanja čitavog lojalti programa u vaše poslovanje. Striktno pridržavajući se dogovorenih rokova i standarda kvaliteta, sa nama ovaj proces je znatno lakši.

usluga pakovanja kartica

Srodni proizvodi

Loyalty kartice

Bar-kod nalepnice

Porodične kartice

Kontaktirajte nas

Risus viverra adipiscing at in tellus integer feugiat 24h