Loyalty kartice

Šta je to loyalty kartica?

Lojalti kartice služe da nagradite svoje lojalne korisnike, dajući uzajamnu dodantu vrednost u odnosu između vas i vašeg kupca ili klijenta. Ona predstavlja pripadnost, i jača poverenje u vaš brend.

Loyalty kartice vam omogućuju da nagradite lojalne kupce posebnim pogodnostima, najčešće u vidu popusta.

Ukoliko lojalti kartice povežete na neki od softvera za lojalti program, širok je dijapazon mogućnosti kako možete da koristite prednosti ovakvog sistema.

Svi benefiti loyalty kartica za preduzeća

Obradujte i nagradite vaše kupce

Obradujte i
nagradite svoje
kupce

Bodovima nagradite lojalne kupce

Bodovima nagradite
lojalne kupce

Pratite ponašanje i istoriju kupaca

Pratite ponašanje
i istoriju kupaca

Omogućite popuste robe pri isteku sezone

Omogućite popuste
robe pri isteku
sezone

Pojačajte brend i prodaju

Pojačajte brend
i prodaju

Kako loyalty kartice utiču na vezu s potrošačem?

Zadobiti i zadržati poverenje kupaca oduvek je predstavljalo izazov prodaje. Da bi vaš rast bio kontinuiran, a prodaja davala bolje rezultate, neophodno je da budete aktivni prema svim potrošačkim grupama. Uz loyalty kartice smanjićete broj odlazećih kupaca i regrutovaćete nove.
Loyalty kartice kreiraju pogodnosti koje će biti dostupne samo njihovim vlasnicima. Oni to znaju. Svaka kupovina donosi benefite kupcu, a to ga pretvara u zadovoljnog, lojalnog kupca koji će vam se uvek vratiti. Motivisan kupac neće imati osećaj da je samo potrošio novac, već i da je za to nagrađen. A takav kupac će ponavljati svoje porudžbine i neće otići kod konkurencije.

Kako loyalty kartice mogu da poboljšaju prodaju?

Ne možemo da predvidimo kakva nas budućnost očekuje, ali znamo da leži u programu lojalnosti, koji personalizovanim pogodnostima regrutuje nove kupce i animira postojeće da ponove kupovinu. Loyalty sistem i custom lojalti kartice skraćuju put do vašeg prodajnog cilja. U vremenu digitalizacije, to je jedina strategija koja sigurno daje rezultate. Znamo da je potrošačima važan svaki novčić, a vama svaka transakcija.

Upotreba loyalty kartica angažuje kupce na duže staze, što direktno povećava profit, a smanjuje neizvesnost poslovanja. Loyalty kartice su alat za generisanje podataka. Koristeći podatke kao resurs, možete da filtrirate i vodite personalizovane kampanje. Na taj način stimulišete članove lojaltija da troše više.

Kako loyalty kartice mogu
da poboljšaju prodaju?

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur

Benefiti i pogodnosti ohrabruju njihove potrošačke aktivnosti, i garantuju ponovnu kupovinu, a to podstiče kupce na učestale posete i ne dopušta im da se odreknu svog trgovinskog brenda tek tako i odu kod konkurencije.

Izrada loyalty kartica

Štampanje i izrada loyalty kartica je zadatak koji možete da nam poverite. Možemo da napravimo beskontaktne loyalty kartice, ili kartice sa bar kodom, sa magnetnom trakom ili čipom.

Dizajn loyalty kartica

Štampanje i izrada loyalty kartica je zadatak koji sasvim izvesno možete da nam poverite. Ukoliko nemate sopstveni dizajn, na kreiranju dizajna kartice, radiće tim sa višegodišnjim iskustvom koji će se postarati da svi kriterijumi budu zadovoljeni.

Customizacija loyalty kartica

Svaka kartica je priča za sebe! Možemo da napravimo beskontaktne loyalty kartice, ili kartice sa bar kodom, sa magnetnom trakom ili čipom. U zavisnosti od načina primene i sistema, loyalty karticu možete personalizovati na više načina. Implementacijom različitih tehnologija poput barkoda, magnetne trake, kontaktnog ili beskontaktnog čipa, i sa lakoćom možete očitavati informacije o kupcima u vašem sistemu, ali i pratiti njihove kupovne navike u vašim poslovnim ili prodajnim objektima

Često postavljana pitanja

Šta loyalty kartica radi?

Jedna loyalty platforma, namenjena svim kanalima prodaje, nezavisno od načina komunikacije, nagrađuje vernost kupca, ali isto tako povećava mrežu poslovanja kompanije, uključujući u nju i potencijalne klijente. S obzirom na to da je prioritet svake perspektivne kompanije zadržati kupca – loyalty kartica je za to najekskluzivnije rešenje.

Kako napraviti loyalty karticu?

Ako vam nedostaje ideja, ovaj posao možete prepustiti našem ekspertskom timu. Mi to radimo tako što osmišljavanjem idealnog dizajna i poruke koju želite da prenesete utičemo na izazivanje pozitivne emocije kod krajnjeg korisnika. A kako mi to radimo? Sve polazi od branše u kojoj naš klijent obavlja svoje poslovanje. Zatim se osvrćemo na nišu, odnosno na činjenicu ko su kupci ili korisnici vaših usluga i šta je to što bi voleli od vas da dobiju kao “nagradu”.  Vizuelni identitet loyalty kartice je lični pečat svake kompanije, te bi ona, kao takva, trebalo da prati trend poslovanja i pošalje adekvatnu poruku. 

Da li i kako loyalty kartice mogu da utiču na rast brenda?

Ličnost brenda je razlika koju je najteže kopirati. Uz loyalty karticu, ukoliko je dobro i profesionalno osmišljena, vaš brend dobija na prepoznatljivosti. Vaša kartica će biti vidljiva na svakom mestu. Zato, ako je dobro osmišljena, vaš brend će imati zvučnost, značenje, pamtljivost i prepoznatljivost. To i jeste najteži zadatak, ali definitivno donosi ekstra profit, a loyalty kartica putem koje definišete vaš brend, u svakom slučaju za vas predstavlja najprepoznatljiviji sinonim za kvalitet. Brend se ne gradi preko noći, zato je potrebno biti dosledan i ostati profesionalan.

Da li mogu da prilagodim loyalty karticu potrebama biznisa?

Što bolje poznajete svoje kupce, njihove navike i potrebe, lakše ćete osmisliti i nagrade za njih i biti uspešniji u poslovanju. Kada definišete nagradu koju želite da dodelite svojim kupcima, potrebno je da jasno definišete plan realizacije. Ponudite svojim kupcima nagrade koje ne mogu da odbiju i gledajte kako vaš posao raste.  Loyalty kartica se u zavisnosti od toga čime se kompanija bavi uvek eksplicitno prilagođava potrebama biznisa. Mi smo tu da vam pomognemo da sa vašim korisnicima izgradite takav odnos koji će oni doživeti kao kontinuiran razgovor koji nikada ne prestaje i koji se konstantno razvija.

Pristupnice su start kojim otvarate loyalty program za svoje kupce. pored toga što sadrže prostor za neophodne lične podatke korisnika, na njima su odštampane i jasne informacije i objašnjenja kao što su uslovi korišćenja, skale bodovanja ili pogodnosti koje loyalty program nudi.

Pristupnice omogućuju:

• podatke o korisnicima za bolju marketinšku kampanju

jednostavniji proces učlanjenja

• jačanje prepoznatljivosti brenda

Loyalty pristupnica

Srodni proizvodi

Loyalty pristupnice

Poklon kartice - Gift kartice

Porodične kartice

Kontaktirajte nas

Risus viverra adipiscing at in tellus integer feugiat 24h