× Početna Proizvodi Paketi O nama Naš tim Naša misija Kontakt
Sistem evidencije radnog vremena

My Work sistem nudi:

  • CLOUD rešenje
  • precizne i detaljne izveštaje u realnom vremenu
  • uvid u izveštaje u bilo kom trenutku, bilo gde da se nalazite
  • automatsko računanje radnog vremena
  • kreiranje individualnih izveštaja o evidenciji zaposlenih prema vašim potrebama
  • tehničku podršku 24/7

Koliko vam je važno da imate precizan uvid u to da li vaši zaposleni dolaze na vreme na posao, koliko vremena provode na pauzama? Koliko novca dnevno izgubite upravo zbog prekoračenja pauza i kašnjenja zaposlenih?

Cards Print Security je kreirao sistem za evidenciju radnog vremena koji pomoću preciznih izveštaja daje jasan uvid u efikasnost vaših zaposlenih.

Sistem za evidenciju radnog vremena nudi odgovor svim direktorima i nadređenima gde su njihovi zaposleni, koliko vremena provode na poslu, koliko na pauzama, što pomaže da se prepozna njihov stvarni radni učinak.

Kako sistem funkcioniše?

Jednostavnom instalacijom čitač sa ekranom osetljivim na dodir povezuje se sa internet kablom. Prislanjanjem identifikacione RFID kartice ili priveska zaposleni se evidentira. Prilikom evidentiranja integrisana kamera u čitaču fotografiše zaposlenog i njegovu sliku ubacuje u bazu podataka čime se sprečava zloupotreba ID kartica. Opcije koje postoje na uređaju (čitaču) omogućuju da se tačno evidentira dolazak radnika na posao, odlazak sa posla, odlazak na pauzu, njeno trajanje, kao i privatni ili poslovni izlazak.

Vlasnik preko My Work aplikacije može u bilo kom trenutku videti listu zaposlenih koji su trenutno na radnom mestu, informacije o broju njihovih radnih sati, prekovremenom radu ili kašnjenjima, ali i o ostalim parametrima koji se formiraju prema potrebama poslovanja.

 

Više informacija o ovom sistemu i njegovim mogućnostima možete pronaći na sajtu www.evidencijaradnogvremena.com.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/urkecp/webapps/cardsprint/product2.php on line 379
Naruči sada